SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG KE BAHAGIAN SUKAN, KOKURIKULUM & KESENIAN, KEMENTERIAN PENDIDIKAN MALAYSIA

Sunday 23 March 2014

Selamat Datang Kontinjen Negeri Ke Kejohanan Majlis Sukan Sekolah Malaysia (MSSM) 2014

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera.
Majlis Sukan Sekolah Putrajaya mengucapkan SELAMAT DATANG kepada semua kontinjen negeri ke Kejohanan Akuatik MSSM 2014. Kejohanan yang bakal membuka tirai pada 24 Mac 2014 dan akan berakhir pada 28 Mac 2014 yang diadakan di Pusat Akuatik Darul Ehsan, Shah Alam. Pihak urusetia kejohanan mengalu-alukan kehadiran semua kontinjen negeri yang terdiri daripada ketua-ketua kontinjen, pegawai-pegawai teknikal, pegawai kontinjen serta atlet-atlet ke kejohanan edisi kali ini. 16 buah kontinjen negeri telah mengesahkan penyertaan dengan jumlah keseluruhan penyertaan kali ini seramai 400 orang atlet bakal berentap pada kejohanan kali ini.
Pada hari ini 22 Mac 2014 kontinjen-kontinjen negeri mula tiba di Putrajaya dan sekitar Shah Alam yang menjadi lokasi penginapan kontinjen. Pada hari ini juga pihak urusetia mula beroperasi dengan melakukan persiapan awal bagi menerima ketibaan para pegawai dan atlet yang bertanding. Urusetia mula membuat agihan pakaian untuk diagihkan kepada kontinjen negeri dan pegawai teknikal yang akan bertugas pada hari kejohanan nanti. Tidak ketinggalan pihak penaja juga mula membawa masuk peralatan-peralatan tajaan yang akan digunakan pada kejohanan kali ini.
Semoga kejohanan yang julung-julung kali dianjurkan oleh MSS Putrajaya ini berjalan dengan lancer dan meriah. Semoga kontinjen negeri yang bertanding dapat menunjukkan kehebatan masing-masing demi mencapai kejayaan yang diingini.

SELAMAT BERTANDING!!!!!










No comments:

Post a Comment